• 1403/07/26 - 08:01
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZkZc

روند بازسازی و تکمیل پلاتو شهر سرعت بخشیده می شود

شهردار بندرعباس خبرداد: با تعامل مناسب بین انجمن هنرهای نمایشی استان و مدیریت شهری بخشی از دغدغه های هنرمندان به سر انجام خوبی خواهد رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس شهردار بندرعباس به همراه رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر بندر عباس در بازدید از پلاتو شهر بندرعباس گفت:این ظرفیت و فضا متعلق به هنرمندان این شهر است و تعاملات در پیش رو میتواند مشکلات این مجموعه را حل نماید.
مهدی نوبانی افزود:شهرداری بندرعباس تنها متولی فرهنگی در شهر نیست اما همکاری های شهرداری و شورای اسلامی با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر همواره ادامه داشته و هیچ گاه قطع نشده است.
شهردار خاطر نشان کرد:فضاهای فرهنگی هنری تحت مالکیت شهرداری بندرعباس برای همه هنرمندان به صورت رایگان است و گروههای نمایشی در اکثر فرهنگسراها و پلاتو های شهر در طول سال مشغول تمرین و آماده سازی آثار نمایشی خود هستند.
مهدی نوبانی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع هنرمندان حاضر در محل پلاتوی شهر اظهار داشت : برای این مجموعه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که به نفع هنرمندان حوزه نمایش باشد و مدیریت شهری همواره در حوزه فرهنگ و هنر این شهر و مناسبت ها و اطلاع رسانی فعال بوده و قطعا نمیتوان عملکرد شهرداری بندرعباس را با سازمان دیگری مقایسه کرد چرا که ما در همه حوزه ها حضور و نقش فعال و پر رنگی داشته ایم و در حال حاضر هم آمادگی رفع برخی از مشکلات هنرمندان را داریم. 
این مقام مسئول هنرمندان شهر را پیشتاز در تعاملات و فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانست و عنوان کرد :فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر کاری سخت و طاقت فرساست و با صبر و حوصله میتوان از تریبون هنر به بهترین نحو برای حل مسایل و مشکلات شهر و شهروندی استفاده کرد.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 19514

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید