• 1402/09/24 - 14:31
  • - تعداد بازدید: 476
  • - تعداد بازدیدکننده: 473
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZRAb

همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالى شهر-تهران برج میلاد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس:دولت باید در پروژه هاى ملى و کلان که شهرداری ها مشارکت دارند و تخفیف عوارض را لحاظ مى کنند براى جلوگیری از رکود درآمدهاى پایدار به مدیریت شهرى کمک کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر درتهران مرکز همایشهای برج میلاد از تاریخ ٢١ الی٢٤ آذردر حال برگزاری می باشد.
حیدرى معاون مالی و اقتصادى شهردارى بندرعباس در این رابطه گفت:این نمایشگاه و همایش ظرفیت هاى شهرها را برای تامین منابع به نمایش گذاشته و راهکارهای مختلف برای تامین نقدینگى شهردارى ها را مورد بررسی قرار مى دهد.
معاون مالى و اقتصادى شهردار افزود : به همت مجمع شهرداران کلانشهر هاى ایران برای بررسى موضوعات مختلف مالى شهردارى ها این اتفاق رقم خورده و قطعا بازخورد آن تاثیرات ارزنده اى در روند تامین نقدینگى مدیریت شهرى خواهد داشت.
حیدرى با اشاره به کدهاى درآمدى شهردارى ها در حوزه پایدار و ناپایدار تامین منابع مالى از طریق بازار سرمایه و ابزارهاى نوین بانکی و جذب اشخاص حقیقی و حقوقی را مهمترین مزیت هاى برگزارى این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد:اگر بتوانیم پروژه هاى عمرانى شهر را از طریق جذب سرمایه و با مشارکت سرمایه گذاران پیش ببریم شتاب بیشترى در روند تکمیل پروژه ها اتفاق خواهد افتاد و برنامه ریزیهاى عمرانى شهر بر اساس بودجه مورد نظر پیش مى رود.
معاون شهردار بندرعباس دوره هاى آموزشى تبادل نظر ،اندیشه و ایده هاى مدیران کلانشهر ها و گفتگو با سرمایه گذاران و بانکها پیرامون درآمدهاى پایدار مانند نوسازى و مشاغل که در صد کمى از بودجه شهرداریها را تشکیل مى دهد را از مهمترین موضوعات این همایش بر شمرد.
حیدرى اظهار داشت :ساز و کارى از طرف دولت باید طراحى شود تا شهردارى ها در حوزه هایى که تخفیفات را لحاظ مى کنند مانند نهضت ملى مسکن یا بافت فرسوده برای جبران درآمدهاى شهردارى ها به مدیریت شهرى کمک شود یا در حوزه پسماند و بازیافت میتوان با ایجاد فرصت هاى سرمایه گذارى به درآمدهاى پایدار دست یافت.
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17434
کلمات کلیدی