پاسخگویی مدیران شهرداری در میز خدمت و ملاقات مردمی
شهردار به همراه برخی از مدیران شهرداری بندرعباس با حضور در میز خدمت و در دیدارهای مردمی، پاسخگوی سوالات، شبهات و درخواستهای شهروندان شدند.
شهردار به همراه برخی از مدیران شهرداری بندرعباس با حضور در میز خدمت و در دیدارهای مردمی، پاسخگوی سوالات، شبهات و درخواستهای شهروندان شدند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، موسی عیدزاده، مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به گستردگی خدمات در شهرداری، حساسیت ویژهای برای رضایت ارباب رجوع در مراجعات به بخشهای مختلف وجود دارد.
وی با اشاره به راهاندازی میز خدمت از ابتدای تیرماه سال جاری در شهرداری مرکزی، مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری، افزود: مدیران شهرداری بندرعباس به صورت دورهای در محل میز خدمت حضور یافته و از نزدیک ضمن رسیدگی به مشکلات شهروندان، نسبت به رفع آن و یا راهنمایی لازم، اقدام میکنند.
مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر ادامه داد: میز خدمت به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی و خدماترسان به مردم ایجاد شده که شهرداری بندرعباس نیز با جدیت پیگیری رونقبخشی به آن، و حل مشکلات شهروندان از این طریق است.
عیدزاده با اشاره به حضور معاون معماری و شهرسازی، مدیر حقوقی و مدیر سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از صبح سهشنبه جاری(16 مردادماه) در میز خدمت، گفت: معاون شهردار بندرعباس با حضور در جایگاه میز خدمت در محل شهرداری مرکزی بندرعباس پاسخگوی شهروندان بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهردار بندرعباس نیز مانند هفتههای قبل، طی ملاقات مردمی سهشنبهها پاسخگوی جمعی از شهروندان بوده و نسبت به رفع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرده است.
نظر دهید