• 1398/05/22 - 13:47
  • - تعداد بازدید: 2008
  • - تعداد بازدیدکننده: 176
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z9P8
رضوانی مطرح کرد:

پاسخگویی مدیران شهرداری بندرعباس در میز خدمت/ تعیین تکلیف درخواست‌های شهروندان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس از پاسخگویی مدیران این شهرداری در میز خدمت خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس از پاسخگویی مدیران این شهرداری در میز خدمت خبر داد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، حامد رضوانی در این ارتباط اظهار کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است.


وی با اشاره به اینکه به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده مسئولین نمایان‌تر و بارزتر است، افزود: در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین سازمان و ادارات باید مدنظر قرار دهند.


رضوانی با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری به صورت دوره‌ای علاوه بر ملاقات‌های مردمی روزانه، در میز خدمت نیز حاضر شده و پاسخگوی درخواست شهروندان هستند، گفت: توجه به خواسته‌های مشروع و به حق مردم و ارتباط مستقیم با آنان و ارائه پاسخ موثر به سوالات، حتی اگر پرسش مطرح شده از جانب مردم، چندان منطقی نباشد، مورد تاکید شهردار قرار دارد.


وی بیان کرد: روز گذشته نیز شهردار بندرعباس به همراه معاون معماری و شهرسازی، معاون معماری و شهرسازی و مدیر حقوقی شهرداری با حضور در میز خدمت نسبت به درخواست شهروندان پاسخگو بودند.


مدیر حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در این روز به درخواست بیش از 70 نفر از شهروندان پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 7932
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید